Hos Victor

Sitter hos Victor som är min bästa vän av det manliga könet hehe. som även tänder på folk av det manliga könet. YEAH Jag har en bög vän! Whooho!!
Lollo är här och Malin kom precis hit med fina hunden Stopid.
Alla här går på GI utan jag och nu sitter vi här och äter godis chips och dricker julmust. Så jädrans gott.
Jag får alla att bli super feta och det är awesome! Nu ska jag fortsätta lyssna på Malins berättelser om allt pinsamt hon gör hela tiden. Puss!
Stopid
Malin
Victor
Lollo
Och jag osminkad och trött

Kommentarer
Postat av: Victor the GaaaaaY

kul att ja precis tvättat ansikteet där så at ja glänser som fan :O

2010-10-24 @ 02:27:59
URL: http://vjagerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0