Inget internet

Har inte skrivit sen igår innan bion. Men jag har inget internet hemma utan måste gå över till mammas gubbe varje gång jag behöver internet. visserligen bor han bara typ 60 meter ifrån oss så det är inte så farligt.
Men, filmen igår var skit bra! Den var riktigt läskigt. den var lite svår att koppla ihop i början för Katie ( Som är huvudrollen i första paranormal activity ) dyker upp från ingenstans, men man fattar lite senare hur det kan gå till med tanke på att hon försvann spårlöst i första. jaja, ni får se den för att få veta mer ;)

Idag vaknade jag och åt lite kycklinggryta med ris lagat av min mamma. Min mamma lagar enkel mat men den smakar super bra! Sen åkte jag ner till råslätt och köpte cigg och lite lös godis. Och nu sitter jag här hos mammas gubbe och kollar lite halvt på tv och samtidigt bloggar.
Jag ska ta och börja använda min videokamera lite mer flitigt snart också. så det blir lite mer liv i hela bloggen :)

Puss!




Jätte gammal bild på när jag hade dreads och var blond ^^,



Kommentarer
Postat av: Victor the GaaaaaY

hahhah hur smakade kycklingen? :) Gott? Fan vad nice ;) Fan va jobbit att du måste ända dit till råslätt varje gång med :/ Suck och jag vet ja är fyllekåt och igår va de riktig kris!

2010-10-24 @ 14:42:13
URL: http://vjagerholm.blogg.se/
Postat av: Victor the GaaaaaY

haha jaaah jag ska vinna tillbaka joakim:D

2010-10-24 @ 14:50:17
URL: http://vjagerholm.blogg.se/
Postat av: Victor the GaaaaaY

Lätt att de ska bli :D

2010-10-24 @ 15:46:01
URL: http://vjagerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0