Jag suger

Jag suger på att skriva blogg. haha. men det är svårt innan man kommit in i det riktigt.
Har ju som sagt inget internet hemma så det blir lite dåliga dagar ibland. Var iaf och hälsade på där jag ska bo nu under avstängningen. Jätte trevlig familj och det är en hur fin stuga som helst! Och på köpet har dom en skit snygg son som är ett år äldre än mig. Snacka om att jag dreglade sönder!
Idag blir det till att fira min kära födelsedag och imorgon blir det att fira den igen. haha.
Det blir Jag, Victor, Lollo, Frida, Jani och Eddie Sen kommer kanske Karlsson förbi också :)
Aja, nu ska jag göra mig i ordning. Ett videoinlägg kanske kommer ;) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0