Mätt och belåten

Maten var väl inte den godaste ^^, Kycklinglår med ris och sås blev det. Kycklingen tog fan hundra år. och så blev skinnet bränt för Victor vägrade lyfta på sitt feta arsle och kolla till det x)
Vitlöks baguetter blev det till förrätt och det var awesome!
Snart kommer Eddie hit och lite senare kommer Rasmus.
Och jag taggar ihjäl mig till bion ikväll!
Måste dock ta mig till bussen och åka hem och göra mig i ordning och sen ta bussen igen in till stan för att komma i tid till bion och det är ju lite mindre taggning på det. Hatar bussar!
Massa människor som luktar konstigt och tar mycket plats och det är varmt och det
tar sån jädrans tid att komma till sin egen destination.
Men men, Har man något val när man inte har körkort? Nej! Och det suger...



En ganska gammal bild på mig själv bjuder jag på idag!


Kommentarer
Postat av: Victor the GaaaaaY

Så snyggggg :D

2010-10-23 @ 16:56:50
URL: http://vjagerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0