Nyvaken

Vaknade nyss.
Väntar på att min rektor ska ringa mig. Drömde om jätte knasiga saker i natt.
Det var jag och massa folk som hölls som typ fångar av några, så rymde vi i båtar som först gick på marken och sen på vattnet och sen var vi i en lokal och alla samlades och alla försökte rymma hela tiden men det gick inte.
kommer inte ihåg så mycket mer haha.
Men men, Idag ska jag ta mig hemåt och fixa i ordning mig för att sen dra en sväng till Malin och sen till
Danne för lite idol.
Jag har aldrig riktigt varit ett idol fan men detta året har jag följt det ordentligt.
Ska bli fett kul och se vad Jay och Geir kommer med idag.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Victor The Gayyyyyyyy

tss ska ni kolla idol;) haha niiiiiiiice

2010-10-22 @ 12:55:46
URL: http://vjagerholm.blogg.se/
Postat av: Louise- en blogg om det mesta!

Haha Asta det gjorde du ^^

2010-10-22 @ 17:46:28
URL: http://louiseelinore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0