Pizza i regnet

Nu sitter jag här ensam efter att Sofia drog hem för att sova. Vi åkte till pizzerian i hovslätt och köpte oss en pizza och fick stå ute i regnet och vänta på mamma som skulle hämta oss igen efter hämtat syster på jobbet.
Åkte hem till mammas gubbe igen för att äta, och det var gott!

Nu när jag suttit här har jag druckit en hel del cola, och det känns för det är på väg ut.
Jag är verkligen riktigt kissenödig! men kan inte direkt ställa mig upp haha. nej måste springa nu! Sådär haha!

Jaja. Jag har iaf kommit fram till att det bara är 6 dagar kvar tills jag fyller 18.
Det är bara 6 dagar!!

Och om man tänker att om 3 dagar är det bara 3 dagar kvar så känns det ännu närmare. och fatta att om 5 dagar tänker jag Imorgon fyller jag 18. Jag har alltid tänkt att 18 är väl inget att fylla. Jag har ju nästan gjort allt som 18åringar kan göra. Men ändå! JAG BLIR 18!!! Haha, börjar freaka ut lite här ^^,
En mening jag ska använda mig av till mamma är ju iaf "Jag får göra vad jag vill för jag är 18 nu"
hahha Får se hur länge det fungerar ^^,

Nu ska jag iaf börja dra mig hemåt för klockan börjar bli ganska mycket och jag måste duscha och fixa fram kläder som jag ska ha på skolfotot imorgon. Dock ska jag fotas med 20 bönder så jag vet inte om det ens spelar någon roll om jag gör mig i ordning för det eller inte haha!

Sov gott, Puss!

Kommentarer
Postat av: Victor the GaaaaaY

Gör dej någolunda fräsch! Du vill la inte förknippas med dom slusken ? ;)

2010-10-24 @ 23:33:37
URL: http://vjagerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0