Skolan..

Nu är jag i skolan. Rummet är helt tomt sen jag packade alla grejer i torsdags.
Har tagit skolfoto idag också. Först slänger dom en jävla keps till mig som det står "Reftele lantmännen" på och säger att alla ska ha på sig en men det slutade med att alla tog av sig den precis
innan fotot, vilket var en jävla tur för den är skit ful.
Har precis ätit lunch och druckit en kopp kaffe.
Mobbat Emelie lite för att hon inte får röka så att personalen på skolan ser
det, för då ringer dom hem till hennes föräldrar haha!
Snart har vi traktorkörning och jag kommer säkert bli satt i den där jävla hjulastaren som jag hatar!
Aja, nu blir det att lämna tillbaka kaffekopparna så vi slipper betala för dom ^^,

Puss!



En bild på mig bjuds det på idag!

Kommentarer
Postat av: Louise- en blogg om det mesta!

Haha du får vinna nån annan gång :D!

2010-10-25 @ 21:06:13
URL: http://louiseelinore.blogg.se/
Postat av: Louise- en blogg om det mesta!

Sluta va så dålig på att uppdatera ASTA!:O

2010-10-26 @ 15:43:02
URL: http://louiseelinore.blogg.se/
Postat av: emelie s

Inte snel hest! :(

2010-10-26 @ 16:54:16
Postat av: aeel

'sv; hehe jaa :) det står ju emma lindqvist på bilderna:D men skriver inte mitt namn på alla,orkar ibland intE^^ men alla bilder på mib blogg har jag tagit!:)

gå gärna in på min kategori " nikon d5000 " och se påmina andrA bilder:)

2010-10-26 @ 20:58:38
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0