Pappa är bra!

Jag vet att jag suger på att uppdatera just nu!
Men jag åker till skolan vid halv 7 på morgonen och har oftast inte
med mig datorn till skolan nu när jag pendlar denna veckan.
Kommer hem vid typ 5-6 tiden och försöker då ta mig till mammas gubbe för att skriva och
läsa och kommentera och allt det där man ska göra som bloggare.
Jag får snart Internet hemma och då blir det uppdateringar till tusen!

Idag hade vi ekologi och vi ska jobba om utrotningshotade djur och jag jobbar om Pandan. Vi ska skriva ett arbete om djuret vilket är ganska lätt. Men då ska vi självklart gå efter en mall också som är jättekrånglig.
Och jag förstod inte ett skit av vad min lärare förklarade om mallen så jag var nära
på att ge upp och skita i uppgiften.
Men då kom jag på att min underbara pappa satt i biblioteket,
så jag gick min "jag-har-gett-upp-gång" ner dit och gnällde lite då pappa sa: Nu ska vi se här.
Så fick jag jätte mycket hjälp och fick allt försklarat så att jag förstod exakt.
Pappa är bra!

Lilla syster Alice kom hem nyss.
Hon frågar om jag laddar ner musik
och jag säger "nej, Jag bloggar" Då skrattar hon åt mig. Jag förstår inte?

Nu tvingar hon mig att kolla på Desperate Housewife, så jag antar att jag inte har något val.


Puss!

Kommentarer
Postat av: Louise- en blogg om det mesta!

Fyfan va jobbigt!. De e ju tur att du får internet snart då haha vi ska ju bli storbloggare :D

2010-10-26 @ 21:49:11
URL: http://louiseelinore.blogg.se/
Postat av: Victor the GaaaaaY

Kan ja mkt väl tänka mej att han sitter i biblioteket.... Typiskt din far, alltid smokka sig fll med mer och mer kunskap :D Like that ;) Hon skrattar åt att du bloggar? hmm despret housewifeS???

2010-10-26 @ 22:11:29
URL: http://vjagerholm.blogg.se/
Postat av: aeel

sv;åh tack!!:) vad glad jag blir:D

2010-10-27 @ 13:45:56
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0